Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

Maďarsko 2013 – Škoda 1203 – souhrnné informace

 

Doplněno
10/2015

 

Základní informace

Několikadenní výlet (hektický úprk) dvěma Š 1203 do Maďarska. Léto 2013.

A few-days trip (hectic rush) by two Czechoslovak oldtimers Škoda 1203 to Hungary. Summer 2013.

Termín 31. 7. – 5. 8. 2013

Ujeto 1412 km

Účastníci: Martin Adámek (Š 1203 mikrobus) a Luboš Balcar (Š 1203 valník)

Bližší informace v přípravě.

Mapka s trasou

 

 

Fotky

Ultraúzký repre-výběr

 

Okomentované

Nějaké fotky z této cesty naleznete také v PF 2014.

Fotogalerie

Zárodek fotogalerie (jiný web, nový panel) naleznete na Facebooku (veřejná galerie).
 
 

Statistika – souhrny, přehledy

Kilometry podle států

Km podle států postupně od hranic k hranicím
Státkm
CZ 16
PL7
CZ 2241
SK 186
H605
SK 2199
CZ 3270
Km podle států posčítané po státech
Státkm
CZ516
PL7
SK285
H605

Jak vidno, navštívili jsme země Visegrádské čtyřky.
To ale nebyl záměr, nýbrž náhoda daná trasou (a tím, že kolega při odjezdu tankoval v Polsku, kde jsme navíc sháněli anténu ke druhé vysílačce).

Kilometry podle dnů

Km po dnech
DenDatumkm
1.31. 7.233
2.1. 8.262
3.2. 8.235
4.3. 8. 68
5.4. 8.174
6.5. 8.440

(Platí můj standard, že den je od probuzení do usnutí, půlnoc na to nemá vliv, datum je uvedeno to platné při vstávání.)

Přehled nocí

U tak krátké cesty nemá smysl tvořit souhrn, takže jen seznam:

  1. CZ: Odstavný pruh na kraji silnice u bývalé autobusové zastávky mimo obec
  2. H:  Kemp
  3. H:  Ulice v obytné části města (u bytovek) poblíž letiště
  4. H:  Benzínka (se souhlasem obsluhy)
  5. SK: Benzínka (při příjezdu zavřená)

Spali jsme v autech, jen v kempu u Balatonu (2. noc) jsem se natáhl pohodlněji pod širák mezi auty.

Videa

Opera a letadla


Letecký den Kecskemét – italská skupina Tri colori – Opera a letadla (jiný web, nový panel)

Italská letová ukázka v Maďarsku:
9 letadel, 3 barvy, nahrávka 1 operního pěvce.
Letecká předváděcí skupina "Frecce Tricolori".
Natočeno na leteckém dni v Kecskemétu (Maďarsko) 3. 8. 2013.
Omlouvám se za špatné průběžné zaostřování, tak typické pro digitální foťák.
 
Italian flight show in Hungary:
9 planes, 3 colors, record of 1 opera singer.
"Frecce Tricolori" air display team.
Taken at air show in Kecskemét (Hungary) on 3rd August 2013.
I'm sorry for bad continuous autofocus, so typical for digital (photo)camera.

Zkoušení železničních kol poklepem


Zkoušení železničních kol poklepem (jiný web, nový panel)

Levé (první) kolo je špatné, zní tupě; pravé (druhé) kolo je dobré, zní jasně.
Od teď do vlaku s kladívkem!
Natočeno v muzeu v Budapešti.

Záznam promítání

Audiovideozáznam z premiéry cestopisného promítání (vyprávění) pro veřejnost.
Bohužel je u záznamu velice tichý zvuk. Vše jsem měl na max, mikrofon i záznam, a pak jsem ještě zvuk nahrávky zesílil ve střižně, co to šlo, ale stále je to dost tiché. Víc jsem z toho nevyždímal, bohužel, mám ten mikrofon nějaký tichý.
Musíte si to holt pořádně vokouřit zesákem za počítačem.


Cestopisné promítání 2x Škoda 1203: Maďarsko 2013 (jiný web, nový panel)

Záznam promítání ke stažení (jiný web, nový panel)

Komentáře návštěvníků

Poskytovatelé diskusních služeb (Facebook, Disqus) si do cookies ve vašem prohlížeči ukládají různé údaje, čímž mohou narušit vaše soukromí. Načtením diskusí na vaši žádost s tím souhlasíte.
Na drtivé většině webů se plug-iny Facebooku, Googlu, Disqusu a jiných třetích stran načítají automaticky; a že u mě se to děje až na vaše výslovné přání (tedy většinou neděje), je moje specialitka pro ochranu vašeho soukromí.
Discussion plugins from 3rd parties (Facebook, Disqus) provide information about you to theirs providers, saving some information into cookies in your browser. If you will load discussion on your request, it means you agree with it.

Pokud máte účet na Facebooku

(nebo jiném z několika podporovaných serverů)

Chovejte se tady jako doma, ať vidíme, jak to u vás vypadá.
[nápis v linkovém autobusu]

A priori upřímně doufám, že mě obsah a forma příspěvků nedonutí k žádným moderátorským zásahům,
ale právo zásahu si vyhrazuji, protože tyto komentáře jsou přístupné komukoliv, kdo se zaregistroval na FB, a já netuším, co se tu může objevit.

V souvislosti s vkládáním odkazů na Vaše weby do komentářů nejsem hysterický. Odkaz na nekomerční web s relevantním obsahem, který může pomoci ostatním návštěvníkům, uvítám.

 
Načíst sem facebookové komentáře
pro čtení (aktuální počet: 0)
nebo přidání vlastního

(vyžadován javascript)
 
Komentáře se záměrně nenačítají samy, aby až do jejich načtení:
Facebook nevěděl, že jste tady právě vy,
nezkazila se přizpůsobivost webu a kvalita kódu
a nezvyšoval se datový tok.
 
Facebook ví, že tuto stránku teď někdo navštívil, ale na rozdíl od řešení obvyklého na drtivé většině jiných webů s FB pluginy tady díky mému způsobu realizace nepoznal, že jste to byli právě vy.

 

Pokud nemáte účet na Facebooku

Komentářový plugin Facebooku umožňuje vkládat komentáře i prostřednictvím účtů na několika dalších serverech (i když u nás nejsou moc používané).

Pokud nemáte žádný účet, prostřednictvím kterého byste sem mohli napsat komentář, neberte to jako diskriminaci. Zkrátka jsou tu komentáře alespoň pro uživatele FB a pár dalších serverů, což je lepší, než kdyby tu nebyly vůbec.

Kromě zjevné nevýhody má toto řešení i své výhody:

  • Při použití své FB identity by se většina uživatelů mohla zamyslet, co vypouští z prstů.
  • Odkaz na komentovanou stránku se může šířít Facebookem.
  • Ve výchozím nastavení se přednostně zobrazují komentáře zanechané návštěvníkovými facebookovými známými, což v důsledku podporuje obě předchozí výhody.

Navíc většina neuživatelů FB zůstává mimo FB ze svého vlastního rozhodnutí, takže jim neužívání Facebooku přináší různé pro ně důležité výhody (soukromí, čas), které snad vykompenzují nemožnost sem něco napsat.
Případně je možné jako náhradní možnost použít návštěvní knihu společnou pro celý web.
Časem třeba napíšu nebo nasadím nějaký jiný komentářový systém, který bude mít menší omezení pro komentátory, ale teď je tu alespoň toto.

Ale i tak si můžete alespoň přečíst komentáře od ostatních.

Strukturovaný opis komentářů

Pro:

  • paranoidní jedince, kteří nechtějí, aby FB věděl, že právě oni navštívili tuto stránku,
  • programátory, kterým se ta struktura vnořených polí bude líbit,
  • uživatele mobilních zařízení, kteří nechtějí, aby FB pokazil přizpůsobivost webu,
  • případný prohlížeč bez javascriptu
  • webový archiv, který si je takto uloží jako statický text dostupný v budoucnu i bez spolupráce Facebooku.
Array
(
    [error] => Array
        (
            [message] => An access token is required to request this resource.
            [type] => OAuthException
            [code] => 104
            [fbtrace_id] => ChjKgyOr1aX
        )

)

Komentáře Disqus

Sem se javascriptem vkládají komentáře Disqus, teď Vám ale asi javascript nefunguje.
System for comments Disqus doesn't work without javascript.

Skok nahoru na: Navigační menu (klávesová zkratka „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. Maďarsko 2013 – Škoda 1203 – souhrnné informace. Martin Adámek [online]. Náchod [cit. 2017-10-22]. Dostupné z: http://www.adamek.cz/skoda-1203/madarsko/info

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod [cit. 2017-10-22]. Dostupné z: http://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Černé díry vznikly tam, kde Bůh dělil nulou.

 

Pro zamyšlení

Historie je učitelkou života.
[Marcus Tullius Cicero]