Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

CB radio – občanské vysílačky

Video: Jazyk (a CB radio) může zachránit životy (!!)

Otitulkovaný videozáznam z mé kamery v autě:
Pozor při předjíždění vysokých aut, přes která nevidíte.
I když pojedete legálně přes přerušovanou čáru,
může být za předjížděným autobusem/náklaďákem
v mírné pravotočivé zatáčce
schované protijedoucí auto.

 

Jak používat CB

Návod jak používat CB radio, mj. zaměření na kanál řidičů.

 

Občanské vysílačky pro dobrodruhy

Využití občanských vysílaček pro dobrodruhy a aktivně žijící lidi. Základní pokyny jak používat vysílačku, obsluha CB radia. Základní technické informace pro výběr vysílačky.

 

CB v autě

Básnička o občanské vysílačce a dopravních informacích

 

 

Skok nahoru na: Navigační menu
(klávesová zkratka Alt + Shift + horní „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. CB radio – občanské vysílačky. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2023-10-04]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/komunikace/cb-radio

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2023-10-04]. Dostupné z: https://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

WebArchiv – Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Absolvent matematické fakulty se ptá: „Proč to funguje?”
Absolvent přírodních věd se ptá: „Jak to funguje?”
Absolvent fakulty strojního inženýrství se ptá: „Jak by se to dalo vyrobit?”
Absolvent ekonomické fakulty se ptá: „Kolik by to stálo?”

 

Pro zamyšlení

Vede-li inženýr dráhu, nevede ji přes vrchol hory, nýbrž oklikou po jejím úpatí. Tato oklika není kompromis mezi přímostí tratě a výškou hory, je to prostě velmi přesné počítání se skutečnými fakty. V politice se však nepracuje inženýrsky: udělá se projekt a čeká se, s jakými překážkami se setká, a teprve potom se handluje o nějakou tu okliku. Řeší-li se všechno kompromisem, znamená to, že nejsou předem váženy okolnosti, s nimiž bude nutno dále prakticky počítat: tomu se ovšem říká fušerská práce.
[Karel Čapek, 1925]