Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 

Pick-up.cz – magazín nejen pro řidiče a majitele dodávek

Výběr dodávky

Jak vybrat dodávku

 

Délka

Jak zvolit rozvor a převis.

 

Výška

Jak zvolit výšku užitkového vozu.

 

Dodávky (katalog, historie)

Dodávky, mikrobusy, minibusy, sanitky a jiná auta na práci. Katalog – přehled výrobců a modelů, informace, fotogalerie, historie.

 

Typy dodávek

značky a modely

 

Ford Transit (!!)

Historie dodávky Ford Transit. Fotogalerie, přehled modelů a generací, roky výroby.

 

Opel Combo

Opel Combo – historie, generace, roky, modely, vývoj, verze. Koncepce, tvar, počet dveří.

 

S čím jsem jezdil

Dodávky, se kterými jsem jezdil.

 

Právo (!!)

Výtah nejduležitějších předpisů pro řidiče (hlavně dodávek). To hlavní, co můžete potřebovat při připojování přívěsu nebo při policejní kontrole.

 

Tažení přívěsu (B, B+E) (!!)

Okolo možností tažení přívěsů s řidičským průkazem B, resp. B+E, se vedou diskuze v souvislosti s hranicí celkové hmotnosti soupravy 3,5tuny. Zde je výklad patřičného paragrafu, včetně vyjádření Ministerstva dopravy ČR.

 

Když vám Policie pošle pohled (!)

Zkušenost s úsekovým měřením rychlosti. Stacionární „radar” využívající místo radaru dvě kamery a počítač.

 

Novela dopravní vyhlášky

Komentář novinek v dopravě od roku 2006. Shrnutí změn v dopravě v uplynulé historii.

 

Reportáže

Reportáže a fotoreportáže související s dodávkami, užitkovými vozidly, obecně s automobily nebo silničním provozem.

 

Výroba Škody Superb a Roomster

Stručná reportáž z exkurze do výroby vozidel Škoda Superb a Roomster v Kvasinách. Krátké vyprávění o procházce továrnou, pár postřehů.

 

Výroba autobusů SOR

Stručná reportáž z exkurze do výroby českých autobusů SOR v Dolních Libchavách. Krátké vyprávění o procházce fabrikou, pár postřehů.

 

Foto: Setkání Moskvičů

Fotogalerie z III. setkání Moskvičů v Pardubicích. Asi čtyřicet automobilů a devět šlapacích autíček. III. встреча приятелей марки Москвич. Historie automobilu Moskvič.

 

Foto: Truckfest - dodávky (!!!)

Fotogalerie dodávkových vozidel na srazu Czech Truckfest 2010 (Hradec Králové).

 

Simulátor převrácení auta (!)

Reportáž z vyzkoušení simulátoru převrácení osobního auta. Dobrý důvod, proč používat bezpečnostní pásy.

 

Ostatní články

Nezařaditelné články o silničním provozu, autodopravě, apod.

 

Kemlerův kód (!!)

Klíč Kemlerova kódu – význam horních čísel na oranžových tabulkách vozidel přepravujících nebezpečný náklad.

 

Proč se kamiony předjíždí v kopci

Vysvětlení, proč se kamiony předjíždí právě při výjezdu kopce.

 

Jak používat CB

Návod jak používat CB radio, mj. zaměření na kanál řidičů.

 

Nákup a výměna pneumatik po dvou

Optimalizovaný nákup, výměna a přezouvání gum/pneumatik a kol u auta. Za stejné peníze více muziky (Více bezpečnosti při stejné ceně). Dvouletý dvoukolý systém pro auta s pohonem přední nápravy. Matematická výhoda. Pro zimní i letní kola. Stejné náklady, ale novější přední gumy.

 

Zákon nízké průměrné rychlosti

Stalo se vám někdy, že jste na kole jeli část cesty pomaleji a část rychleji, a pak se vám zdálo, že ten tachometr proti vám něco má, že ukázal nespravedlivě nízkou průměrnou rychlost?

 

Různé drobnosti

Doplňkové drobnosti – v souvislosti s dodávkami a silničním provozem.

 

Odkazy

Odkazy na stránky s tématikou silniční dopravy

 

Názvy aut

Původ a význam názvů jednotlivých typů automobilů. (výtah z úvahy „Souvislosti aneb auto z mnoha pohledů”)

 

Byrokrati

Básnička o řidičských průkazech B+E

 

Básnička o přepisu vozidel

Připadali jste si někdy při běhání po úřadech a boji s byrokracií jako v pohádce O kohoutkovi a slepičce?

 

Kruháče

Básnička o české vlně budování kruhových objezdů začátkem 21.stol.

 

 

Komentáře návštěvníků

Pokud máte účet na Facebooku

(nebo jiném z několika podporovaných serverů)

Chovejte se tady jako doma, ať vidíme, jak to u vás vypadá.
[nápis v linkovém autobusu]

A priori upřímně doufám, že mě obsah a forma příspěvků nedonutí k žádným moderátorským zásahům,
ale právo zásahu si vyhrazuji, protože tyto komentáře jsou přístupné komukoliv, kdo se zaregistroval na FB, a já netuším, co se tu může objevit.

V souvislosti s vkládáním odkazů na Vaše weby do komentářů nejsem hysterický. Odkaz na nekomerční web s relevantním obsahem, který může pomoci ostatním návštěvníkům, uvítám.

 
Načíst sem facebookové komentáře
pro čtení (aktuální počet: 0)
nebo přidání vlastního

(vyžadován javascript)
 
Komentáře se záměrně nenačítají samy, aby až do jejich načtení:
Facebook nevěděl, že jste tady právě vy,
nezkazila se přizpůsobivost webu a kvalita kódu
a nezvyšoval se datový tok.
 
Facebook ví, že tuto stránku teď někdo navštívil, ale na rozdíl od řešení obvyklého na drtivé většině jiných webů s FB pluginy tady díky mému způsobu realizace nepoznal, že jste to byli právě vy.

 

Pokud nemáte účet na Facebooku

Komentářový plugin Facebooku umožňuje vkládat komentáře i prostřednictvím účtů na několika dalších serverech (i když u nás nejsou moc používané).

Pokud nemáte žádný účet, prostřednictvím kterého byste sem mohli napsat komentář, neberte to jako diskriminaci. Zkrátka jsou tu komentáře alespoň pro uživatele FB a pár dalších serverů, což je lepší, než kdyby tu nebyly vůbec.

Kromě zjevné nevýhody má toto řešení i své výhody:

  • Při použití své FB identity by se většina uživatelů mohla zamyslet, co vypouští z prstů.
  • Odkaz na komentovanou stránku se může šířít Facebookem.
  • Ve výchozím nastavení se přednostně zobrazují komentáře zanechané návštěvníkovými facebookovými známými, což v důsledku podporuje obě předchozí výhody.

Navíc většina neuživatelů FB zůstává mimo FB ze svého vlastního rozhodnutí, takže jim neužívání Facebooku přináší různé pro ně důležité výhody (soukromí, čas), které snad vykompenzují nemožnost sem něco napsat.
Případně je možné jako náhradní možnost použít návštěvní knihu společnou pro celý web.
Časem třeba napíšu nebo nasadím nějaký jiný komentářový systém, který bude mít menší omezení pro komentátory, ale teď je tu alespoň toto.

Ale i tak si můžete alespoň přečíst komentáře od ostatních.

Strukturovaný opis komentářů

Pro:

  • paranoidní jedince, kteří nechtějí, aby FB věděl, že právě oni navštívili tuto stránku,
  • programátory, kterým se ta struktura vnořených polí bude líbit,
  • uživatele mobilních zařízení, kteří nechtějí, aby FB pokazil přizpůsobivost webu,
  • případný prohlížeč bez javascriptu
  • webový archiv, který si je takto uloží jako statický text dostupný v budoucnu i bez spolupráce Facebooku.
Array
(
    [http://www.adamek.cz/pick-up/] => Array
        (
            [comments] => Array
                (
                    [data] => Array
                        (
                        )

                )

        )

)

Skok nahoru na: Navigační menu (klávesová zkratka „5”)

Jste tu opakovaně?
Novinky na webu

RSS výstup zatím není

Nabízím

 

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. Pick-up.cz – magazín nejen pro řidiče a majitele dodávek. Martin Adámek [online]. Náchod [cit. 2014-07-30]. Dostupné z: http://www.adamek.cz/pick-up

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod [cit. 2014-07-30]. Dostupné z: http://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Informatik potká dvě pěkné slečny:
-„Holky, máte e-mail?”
-„Nemáme, k čemu by nám byl…”
-„To je škoda, mohli jsme se seznámit.”

 

Pro zamyšlení

Člověk je velký ve svých předsevzetích, ale slabý v jejich provádění.
[Erich Maria Remarque]