Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

Cestopisné promítání Na kole z Náchoda do Monaka a zpátky

 

Doplněno
28. 1. 2017

 

Co uvidíte

Krajina, města, běžný život

  • Alpy
    • Rakouské
      (Gross Glockner)
    • Italské
      (Passo dello Stelvio,
      Passo di Monte Giovo)
    • Francouzské
      (Col de la Bonette – 2862 m n.m.)
  • Krajina, jezera, řeky
  • Centra měst
    (originální řešení zástavby v Monaku
    pro dosažení extrémní koncentrace obyvatel)
  • Oceánografické muzeum v Monaku
    s mořským akváriem
  • Zajímavosti z běžného života
 

Zajímavosti z (historie) techniky

  • Městský okruh F1 v Monaku
  • Automobilové muzeum v Monaku
    – dnes už nedochovaná automobilová sbírka Monackého prince
  • Technické muzeum v Mnichově
  • Zajímavá silniční vozidla
    vztahující se k projížděným oblastem
    (nejen historická)
  • A další
 

Zazní i pár autentických autorských veršů z této cesty.

První v sérii

Toto téma je vhodné jako začátek série promítání – jde o začátek mého cestování.

Délka přednášky

Promítání tohoto tématu je cca na dvě hodiny.

Mapka s trasou

 

Leták (plakát) pro tisk

 

Dokument pdf, A4 (Formát .pdf 25.1 MiB)

Obrázek png pro on-line sdílení,
1280 × 1810 px (Formát .png 2.8 MiB)

 

O cestě

V létě 2004 jsem pět týdnů putoval na jízdním kole po Evropě. Nejdříve jsme jeli ve skupině, z jihozápadu Německa jsem se vracel sám.
Jeli jsme pouze na kolech s brašnami, bez doprovodného vozidla.
Přes Rakousko, Itálii, Francii, Monako, Švýcarsko a Německo jsem najel 3700 km.

Anotace nejen pro pořadatele

Martin Adámek – Z Náchoda do Monaka a zpátky za 36 dní

V létě 2004 se sedm českých cyklistů vydalo na cestu do Monaka.
Účastníci expedice vyráželi z různých částí republiky, z Náchoda to byli Martin Adámek a Zdeněk Borůvka.
Všichni si výbavu potřebnou pro více než měsíční cestu vezli na kolech, jeli bez doprovodného vozidla.
Během cesty se skupina různě dělila podle individuálních požadavků.
Vyprávění Martina Adámka o pětitýdenní cestě dlouhé 3700 km je provázeno projekcí více než 450 fotografií. Více na www.adamek.cz

Audiozáznam z promítání

Zobrazen detail termínu.
Zobrazit přehled všech termínů.

Kdy

úterý
15. 04. 2014
17:30

Záznam pro kalendář:
QR kód – událost pro kalendář

Kde – Městská knihovna, Hronov

Městská knihovna
Komenského náměstí 8
Hronov

NA okres Náchod
 H Královéhradecký kraj

Souřadnice

50.4823N 16.1821E
Váš SW (jiný web, nový panel)
Mapy.cz (jiný web, nový panel)
Google Maps (jiný web, nový panel)

QR kód – zeměpisné souřadnice

www.knihovnahronov.cz (jiný web, nový panel)
FB (jiný web, nový panel)
Leták (Formát .pdf 96 KiB)

Další promítaná témata

Další cesty a obecné informace o promítáních (besedách)

Skok nahoru na: Navigační menu (klávesová zkratka „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. Cestopisné promítání Na kole z Náchoda do Monaka a zpátky. Martin Adámek [online]. Náchod [cit. 2019-06-19]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/kolo/monako/prezentace

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod [cit. 2019-06-19]. Dostupné z: https://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

- „Podobné příklady se mohou objevit u zkoušky. Samozřejmě s jinými čísly. Ale ne všechna čísla budou jiná, například pí bude pořád 3,14159…”

 

Pro zamyšlení

Vede-li inženýr dráhu, nevede ji přes vrchol hory, nýbrž oklikou po jejím úpatí. Tato oklika není kompromis mezi přímostí tratě a výškou hory, je to prostě velmi přesné počítání se skutečnými fakty. V politice se však nepracuje inženýrsky: udělá se projekt a čeká se, s jakými překážkami se setká, a teprve potom se handluje o nějakou tu okliku. Řeší-li se všechno kompromisem, znamená to, že nejsou předem váženy okolnosti, s nimiž bude nutno dále prakticky počítat: tomu se ovšem říká fušerská práce.
[Karel Čapek, 1925]