Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

Školení a kurzy

Cykloturistika – bezpečnost

Konkrétní témata dle zájmu a dotazů účastníků. Orientační témata: přilba, osvětlení, jízda v silničním provozu, kontrola kola, jízda se skupinou svěřených dětí, delší cesty, výběr kola, jak autem nesrazit cyklistu, ...

 

Přivolání pomoci v tísni

Jak volat pomoc obecně; složky IZS; záchranka; není sanitka jako sanitka; kdy (ne)volat 112; volání pomoci z (cizího) mobilu; zajištění místa nehody; co (ne)dělat při přistávání vrtulníku LZS; úraz el.proudem.

 

Táborové (oddílové) weby

Zamyslíme se, co od webu chtít a co na něj dát (ne jak ho dělat) – zkusíme si udělat návrh „ideálního” webu (soupis sekcí, funkcí a přístupových práv).

 

 

…nabízím provedení uvedených kurzů / školení
pro střední a vysoké školy (pedagogické, sportovní, cestovního ruchu, …)
i jiné organizace
(např. volnočasové, školicí, …).

Kde

U Vás.
Cestovní náklady budou z Náchoda (Královéhradecký kraj).

Může jít i o doplněk Vašeho týdenního sportovního kurzu, víkendového školení, apod.

Kdo (reference)

Ing. Martin Adámek

Specifické reference pro jednotlivá témata jsou uvedeny u informací o konkrétních kurzech.

Kontakt

  • Pište na martin za-v_in áč adamek.cz
    (pro urychlení komunikace ideálně připište své telefonní číslo, na které se po přečtení mailu mohu ozvat)

Skok nahoru na: Navigační menu (klávesová zkratka „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

 

 
 

Národní kulturní dědictví

Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Matematik a fyzik dali souhlas k psychologickému experimentu. Hladový matematik je posazen do židle ve velkém prázdném pokoji a naproti němu na druhou stranu pokoje je umístěno jeho nejoblíbenější jídlo.
Psycholog vysvětluje: „Vy budete sedět na židli. Já každou minutu posunu židli do poloviny vzdálenosti mezi jídlem a současnou pozicí židle.”
Matematik se podíval na psychologa se zhnusením: „Cože? Do toho nejdu. Přece víte, že se k tomu jídlu nikdy nedostanu!” Načež vstal a odešel.
Psycholog přivedl fyzika. Vysvětlil mu situaci, fyzikovi se rozzářily oči a začal slintat blahem. Psycholog byl zmaten. „Copak si neuvědomujete, že až k tomu jídlu se nikdy nedostanete?” Fyzik se usmál a odpověděl: „Jistě že uvědomuji. Ale z praktického hlediska se dostanu dostatečně blízko.”

 

Pro zamyšlení

K odvaze nutí mě strach.
[Publius Ovidius Naso]