Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

Podél Labe do Hamburku a přes Dánsko zpátky (2005)

Karimatku místo zboží

Básnička o nezávislém cestování na jízdním kole natěžko

 

Doma

Básnička o návratu z cesty na kole podél Labe

 

 

Informace o cestě

  • Základní informace (!)
    • stručný text, mapka, výbava
    • statistiky, přehledy, tabulky, čísla
  • Texty
    • podrobnější texty, články
    • SMS deník s aktuálními zprávami z cesty
  • Fotky (!!!)
    • cca. 100 vybraných fotografií z cesty

Krátká videa

Z kvality záznamu (obsluhy foťáku) je vidět, že to byla první cesta, na které jsem měl digitální foťák…


Německo, Magdeburg, festival: Moderně-středověká hudební skupina (jiný web, nový panel)

 


Německo, Hamburk: Atmosféra ve starém přístavu (jiný web, nový panel)

Skok nahoru na: Navigační menu (klávesová zkratka „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. Podél Labe do Hamburku a přes Dánsko zpátky (2005). Martin Adámek [online]. Náchod [cit. 2019-08-22]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/kolo/labe

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod [cit. 2019-08-22]. Dostupné z: https://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Matematik a inženýr jdou na fyzikovu přednášku. Tématem přednášky jsou Kulza-Kleinovy teorie týkající se fyzikálních procesů nastávajících v prostorech o devítí, dvanácti a více rozměrech. Matematik sedí naprosto zaujatý přednáškou, ale inženýr se mračí a vypadá naprosto zmateně. Před koncem už ho řádně bolí hlava. Po přednášce matematik ohodnotí přednášku jako vysoce zajímavou.
Inženýr: „Jak jsi tomu porozuměl?”
Matematik: „Prostě jsem si ty procesy představil”
Inženýr: „Jak je vůbec možné si představit procesy probíhající v devítirozměrném prostoru?”
Matematik: „Jednoduše, nejprve si to představím v N-rozměrném prostoru a pak určím N rovno devíti.”

 

Pro zamyšlení

To, jak člověk mluví o ostatních, nevypovídá o nich, ale o něm.
[(autor nezjištěn)]