Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

(Cyklo)cestovatelská 2011

 

Vytvořeno
Východní Polsko
5.-6. a 8. 7. 2011

 

(Volné pokračování Cyklocestovatelské písničky.)

S motorkářem pozdravím se
nebo s pěším vandrákem
(vždyť) na pohonu nezávisle
tulák je furt tulákem.

Ať máš batoh, brašny, kufry,
či Hymermobil s koupelnou,
ať křižuješ Alpy, Uhry,
sám, s holkou, či rodinou,

měj oči stále otevřené,
a když nevíš, tak se ptej;
než večer lehneš na soukromé(m),
předem si to dojednej.

Mysli na cíl cestování
hodně vidět, hodně znát,
že účelem cesty není
jen kupředu dál to hnát.

Nestyď se jít zeptat „Prosím,
co tohlecto znamená?”
trapnější je, když ten, kdo neví,
jenom dělá ramena.

Skok nahoru na: Navigační menu (klávesová zkratka „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. (Cyklo)cestovatelská 2011. Martin Adámek [online]. Náchod [cit. 2019-12-13]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/basne/autenticke/cyklo-cestovatelska-2011

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod [cit. 2019-12-13]. Dostupné z: https://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Matematik a inženýr jdou na fyzikovu přednášku. Tématem přednášky jsou Kulza-Kleinovy teorie týkající se fyzikálních procesů nastávajících v prostorech o devítí, dvanácti a více rozměrech. Matematik sedí naprosto zaujatý přednáškou, ale inženýr se mračí a vypadá naprosto zmateně. Před koncem už ho řádně bolí hlava. Po přednášce matematik ohodnotí přednášku jako vysoce zajímavou.
Inženýr: „Jak jsi tomu porozuměl?”
Matematik: „Prostě jsem si ty procesy představil”
Inženýr: „Jak je vůbec možné si představit procesy probíhající v devítirozměrném prostoru?”
Matematik: „Jednoduše, nejprve si to představím v N-rozměrném prostoru a pak určím N rovno devíti.”

 

Pro zamyšlení

A kdybych měl být i oběšen, přece zemru jako poctivý člověk!
[Jan Sladký Kozina]