Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

Životní křižovatky

 

Vytvořeno
23.3.2010

 

Která je lepší ze dvou cest,
kterou se mám nechat vést?

To si musíš zvolit sám,
život, to je hlavolam.

Kudy jít a kam se dát,
jak máš žít se musíš ptát.

Odpověď však čeká v tobě,
poraď správně, poraď sobě.

Za rozhodnutím pak si stůj,
zůstaň (s) sebou, zůstaň svůj.

Přijde tisíc pochyb, co by bylo,
kdyby se to otočilo,

na ty ale vůbec nedej,
radši další cestu hledej.

Život to jsou křižovatky,
kde se těžko vrací zpátky.

Když si jednou zvolíš směr,
tak se ho drž, netrať věr.

Skok nahoru na: Navigační menu
(klávesová zkratka Alt + Shift + horní „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. Životní křižovatky. Martin Adámek [online]. Náchod [cit. 2020-07-06]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/basne/ostatni/zivotni-krizovatky

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod [cit. 2020-07-06]. Dostupné z: https://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Matematik a inženýr jdou na fyzikovu přednášku. Tématem přednášky jsou Kulza-Kleinovy teorie týkající se fyzikálních procesů nastávajících v prostorech o devítí, dvanácti a více rozměrech. Matematik sedí naprosto zaujatý přednáškou, ale inženýr se mračí a vypadá naprosto zmateně. Před koncem už ho řádně bolí hlava. Po přednášce matematik ohodnotí přednášku jako vysoce zajímavou.
Inženýr: „Jak jsi tomu porozuměl?”
Matematik: „Prostě jsem si ty procesy představil”
Inženýr: „Jak je vůbec možné si představit procesy probíhající v devítirozměrném prostoru?”
Matematik: „Jednoduše, nejprve si to představím v N-rozměrném prostoru a pak určím N rovno devíti.”

 

Pro zamyšlení

K odvaze nutí mě strach.
[Publius Ovidius Naso]