Historie a vývoj jízdního kola
Historie jízdního kola, vývoj jízdního kola ( 1.4 MiB)
(zpracováno jako celotáborová hra na cykloturistický letní dětský tábor)
Historie jízdního kola, vývoj jízdního kola ( 1.4 MiB)
(zpracováno jako celotáborová hra na cykloturistický letní dětský tábor)
ADÁMEK, Martin. Historie a vývoj jízdního kola. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2025-04-30]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/kolo/historie/vyvoj-jizdniho-kola
ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2025-04-30]. Dostupné z: https://www.adamek.cz
Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.
Matematik, fyzik a inženýr dostali všichni stejný gumový míček s úkolem zjistit jeho objem. Dostali k dispozici vše, co potřebovali k měření, a neomezený čas na vyřešení úkolu. Matematik použil metr, změřil obvod míčku, vydělil dvěma Pi, získal poloměr, umocnil na druhou, vynásobil Pi a vynásobil 3/4, čímž spočítal objem. Fyzik si vzal kbelík, nalil do něho 10,000 litrů vody, hodil do kbelíku míček a změřil objem vytlačené vody s přesností na pět platných číslic.
A inženýr? Ten si zapsal sériové číslo míčku a jeho objem si vyhledal.
Smějí se mi, že jsem jiný. Já se směju jim, protože jsou všichni stejní.
[Kurt Cobain]