Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

Doma, po Labi

 

Vytvořeno
19.9.2005 (rozepsáno)
a 21.1.2006 (doladěno)

 

(volné pokračování básničkyKarimatku místo zboží)

Západ slunce na mě kouká
už jen z PC tapety,
příbytkem mi není louka,
místo trávy parkety.

Sesednul jsem dolů z kola,
začíná mi zase škola,

už nešlapu skrz Evropu,
autem jezdím na ropu.

Zas dodávku proháním,
a dieselem ji poháním.

Vozím zboží, naftu pálím
v posteli se v noci válím.

V garáži už stojí kolo,
a vím, že se blížíš, školo.

Empétrojky místo ptáků
teď poslouchat musím,
však do dlaně za rok dálku
zas jednou vzít zkusím.

Wabi Daňka poslechnu,
je to jeho věta,
zas do toho za rok šlápnu
ať vidím kousek světa.

Skok nahoru na: Navigační menu (klávesová zkratka „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. Doma, po Labi. Martin Adámek [online]. Náchod [cit. 2019-08-22]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/basne/autenticke/doma-po-labi

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod [cit. 2019-08-22]. Dostupné z: https://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Matematik a inženýr jdou na fyzikovu přednášku. Tématem přednášky jsou Kulza-Kleinovy teorie týkající se fyzikálních procesů nastávajících v prostorech o devítí, dvanácti a více rozměrech. Matematik sedí naprosto zaujatý přednáškou, ale inženýr se mračí a vypadá naprosto zmateně. Před koncem už ho řádně bolí hlava. Po přednášce matematik ohodnotí přednášku jako vysoce zajímavou.
Inženýr: „Jak jsi tomu porozuměl?”
Matematik: „Prostě jsem si ty procesy představil”
Inženýr: „Jak je vůbec možné si představit procesy probíhající v devítirozměrném prostoru?”
Matematik: „Jednoduše, nejprve si to představím v N-rozměrném prostoru a pak určím N rovno devíti.”

 

Pro zamyšlení

Devět desetin moudrosti je být moudrý včas.
[Marcus Tullius Cicero]